Jak nastavit heslo kontaktu

Provedením migrace dat dne 1.10.2007 byla smazána hesla u všech kontaktů vedených v centrálním registru. Pokud jste si od té doby ještě nenastavili nové heslo u kontaktu a potřebujete potvrdit změnu, řešení závisí na tom, zda máte funkční emailovou adresu u kontaktu:

  1. Mám funkční stávající e-mail uvedený u kontaktu
    Nechám si na tento e-mail zaslat heslo a tím potvrdím veškeré změny
  2. Nemám funkční e-mail, proto nelze nechat zaslat heslo pro potvrzení
    Musím provést nastavení nového e-mailu a hesla u kontaktu. Formulář s touto změnou je nutné vytisknout, nechat podepsat a notářsky ověřit oprávněnou osobu a poté zaslat na naší adresu.

Pokud už jste si po 1.10.2007 heslo nastavili a zapomněli ho, opět záleží na tom, zda máte funkční e-mailovou adresu u kontaktu:

  1. Pokud máte funkční e-mail, kontaktujte nás na adrese info@generalregistry.cz a my Vám na e-mail kontaktu zašleme nové heslo.
  2. Pokud již nemáte funkční e-mail uvedený u kontaktu, nastavte pomocí změnového formuláře nový e-mail a heslo. Formulář s touto změnou je nutné vytisknout, nechat podepsat a notářsky ověřit oprávněnou osobu a poté zaslat na naší adresu.